Sunday 28 March 2010

KEPUTUSAN ohh DECISION

hu2,,,apekah..
lame gile kot aku amek mase untuk post bende ni
ni sume gara2 bz sgt ngan aktiviti blok kot
pegi fun run r
*t ak upload fun run pnye gmbo ^^*
rokol la
basuh toilet kununpenat2~ macam2 hal
sebenar'yer decision ni pasal aku wat keputusan xnak on9 sampai abes EXAM
iye..
d'tekankan d'sini
..sampai abes EXAM..
xpi bukan x on9 langsung r..
he2,,
online bnde berpaedah je skunk n..baek btol ak
ha2
siyes ni..
yang paling penting skunk ak da x on9 FB @ facebook
faham x?
fb tuhhh..ssh giler nak wat decision n
yela..i'm fb addict kot
xpi bile mengenangkan banyak keje yang aku x buat & tertinggal sebab fb ni
so
ak nekad stop ber-facebook-ing
tapi....memang adee tapinye..
hehe..aku ade usha2 gak page ak bile kawan aku on fb die.
still x menentang decision ak lar coz x login pown,,
hoho...aku memang terer..(^_^)

..harap2 aku bole la betahan sampai final exam coz walaupun sebena'ye ade kawan aku yang cabarwat bende n...tapi..aku wat bende bukan sebab tu...tapi memang sebab aku nak wat..
tak sanggup lagi jadi diri aku time layan fb.,rosak2..sume bende aku tinggal..
memangle ade orang kate..ko layan je la time ko free je,, maksalah'yer bile aku da stat on9 even stat dari time free aku STILL aku xboley nak STOP.berenti bile laptop ak da off sendiri je. nasib baik laptop aku da tue2 sengal sket. so die slalu la mati2 sendiri..hu2..kalu x..xtau tahun bile ak nak stop fb
hu2..papepun..doakan aku ye kawan2..



1 Comments:

Blogger NurSya said...

hahhahahahha...
gilek ar ko nina..
ak pn nk exm ni..hukhuk..
makin LAGHOOOO...!!!!
pe2..
chaiyok2!!!
gudluck exam..
folow blog ak ar beb...
(nuraisyyah.blogspot.com)

29 March 2010 at 02:11  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home